Nothing to do..

Idag blir det bara en lugn hemma kväll.
*suck*
Jag vill inte vara hemma jag vill vara ute och cykla och vara med kompisar!
Vem vill sitta hemma en hel kväll och baka?..
Jag kanske smiter ut eller något, heldre det än att sitta här hemma och mögla.

Idag for jag och pappa till Dollar Store efter att vi hade vart på Bote.
Mina skor är nu hel sköna tack vare sulorna :-)

Köpte två nagelack, inte så bra men 10 kr st? No big deal ;-)
Också köpte jag klämmor, det behövdes i alla fall!

Också fick jag min efterlängtade marabou igår.
Fast jag åt av den tidigare idag när jag var hemma, också åt jag upp resten av Rocky Road glassen.
Någon hade tjivat av den, det såg jag när jag öppnade den, det blir ett mysterium ...

Fråga inte men när jag har riktigt tråkigt är till och med det här roligt -.-' haha!

Jag brukade älska min siden pyamas :') Nu går den bara till armbågen.

Tempperaturen i Tisdags, varmare än inomhus! :o

Tjilla älskar när jag rotar bland mina gamla kläder hahah!

Nu snart ska jag vara med Fiffi :-)
Så vi ska vell dampa osv, det vanliga sen ska vi fara och köpa godis.
MUMMS! :-)

Men nu ska jag duscha och göra mej i årdning!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0