ny mobil snart

God Morgon alla sötnosar!

Idag fick jag ett samtal av pappa och då sa han att jag skulle få en W595.
Också sa han att det var en sån som ser ut som en mp3 när man fäller ner den.
Då tänkte jag det är vell själv klart att han menar en sån här då.

men icke var det de nej.
Så kollasde jag upp det på internet.
Också visade det sig att det va en sån som Elajjna har.
Men jag kan ju inte ha en likadan så jag vill ha en blå så jag får vell se vad jag får.


hehe (a)

idag ska jag nog mest plugga och sova.
mer vet jag nog inte, sen senare ska jag och mamma baka.
Eller jag ska försöka att tvinga henne att göra det, igår gick det nästan för vi hade inge jäst hemma.
men nu ska jag försöka somna om.

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0