ombytta roller

ni som är småsyskon vet ju kanske hur det är med att man lånaralltid kläder från den som är äldre.
och jag är ju lilla syster och jag har lånat min systers kläder för mycket.
men inte nu mera, för jag har ju köpt nya kläder och mycket.
så nu måste jag gå och plocka mina kläder som emma har satt i sin garderob.
jag har en hel hög bakom mej med mina kläder.
hon har till och med tagit kläder som jag inte har sett på jätte länge.
så klädena jag tror jag har tappat för jag får aldrig tillbaka dom hittar jag i hennes garderob.

men nu ska jag fortsätta att städa.

tjenamoss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha XD <33

2009-04-05 @ 14:55:58
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0