piano

Hejsan alla läsare!

Igår så funderade jag på att sälja mitt piano, jag vet inte riktigt.
Emma vill kanske behålla den, men jag orkar inte ha den något mera.
Så vill jag sälja den för kanske 1500 kr och istället för att ha kvar det ska jag köpa:

Specifikation:
Storlek: 7 tum
Inbyggd webbkamera 0.3 megapixel
typ av minneskort den klarar av:Multi Media Card, SDHC, Secure Digital
Grafikprocessor: Intel GMA 900
Hårddiskstorlek: 4GB
Antal USB portar: 3
RAM-minne: 512 MB
Vikt:0.920 kg
Trådlöst internet: JA'

Kostar bara 2000, men jag vet inte sen har vi en annan.
Produkt bild
eller

Dom har jag kollat på.
Jag vill inte ha en dator över 2000, och jag vill ha trådlöst så att jag kan blogga osv när jag är och shoppar eller något annat.
Också har alla dom här datorerna webbcam så det blir också lättare.

Hör av mej senare hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0