Promenix

nu har jag vart ute med tjilla.
och tidigare bara chillat.


idag gjorde jag lite nypressad jucie, as gott!



sen läste jag en bok, och tog en kopp varm choklad och bara myste på i sängen.




sen gick jag ut med min sötnos i 1 timme, gick först till skolan sen vände vi och gick igenom skogen och sen genade vi till ängenv också sprang vi lite också.
´jätte skönt.
och det är ju varken varm eller kallt ute så det var lagomt.

ganska många bilder på en grej.
men hon är inte bara en grej hon är varldens sötaste grej.

nu ska pappa i alla fall ha datorn.
han har prov imorgon.
så nu måste jag kila

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

OMG vad söt vovve!:)<3

2009-04-02 @ 20:28:05
URL: http://justbyjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0