Sjuk

Känner mej inte alls nå bättre.
trodde det, men jag har haft fel tidigare.
medans jag är sjuk kan jag ju passa på att lägga in en massa bilder.

 
FÖRE (innan skolan och på skolan)    EFTER (efter skolan)

Så var det idag, så nu har jag bytt kläder.
har också laddat över lite bilder från min kamera och inte bara mammas och pappas.
men bilderna är ganska gammla, typ från jullovet, ifall jag minns rätt.
ganska gammal
bild, vet ej när
jag tog den kanske
någon gång
för 2 månader sen?

har löshår
ifall ni ser
det, för så
lågnt är ju
inte mitt riktiga
hår.
för dom som
vet.

också är det
där innan jag brände
av en centimeter av mitt
hår i ett ljus
ja..
är man blond så är man.







emmas halsband, jag tycker att det är grymt snyggt.
så jag var bara tvungen att lägga in en bild, hehe!


tyckte att min blåa kofta från Gina Tricot passade med mina ögon ;)


typ min stora kärlek, använder den varje dag och jag tycker att den är suuper bra! :)


hehe mina ögon ;)
jag ser ut som ett lik i know, men min blixt är as spec så det blir så när man tar kort.


Köpte denna idag.
min hud har vart as torr hela veckan och jag behövde verkligen den här!
den är jätte bra och jag rekomenderar den verkligen.
den ger mycket fukt till huden och är inte lika fett och ger finnar som alla andra.

Köpt på Åhléns, 110:-


nu ser ni skillnaden från kl halv åtta till kl halv tre.
och jag tror nog att ni ser vilken som är från imorse.


vädret idag har varit okej.
inte så farligt som jag trodde att det skulle bli.
vart plus grader fram mot kl 10 kanske.

men nu ska jag ta itu med det här.

*suck!!!*

och sen ska jag också mysa med den här;

hihi!

take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0