Blogg

Nu är jag på blogg humör.
Även fast jag inte har nått och skriva om.. hmm nu vart det svårt.
Men "kvällens låtar" får duga nu :) Jag kanske borde t.o.m göra en kategori eller? x) haha
 

(den sista började dampa därför är den skit stor ;s)

Dom här låtarna har jag sjungit på hela dagen, speciellt jag och Linn när vi sjöng single ladies x) haha!

På tisdag ska jag baka en tårta åt min lilla fjortiselina :)

Hihi, ska testa något nytt, eller jag ska stoppa alla saker Elina tycker om på den vilken är bla:

♥ Nutella
♥ Jordgubbar
♥ Grädde
♥ Hallonsylt


Haha, undrar hur äcklig den kommer bli? Tänk om den är god.
Då ska jag öppna egen tårtaffär. Men den kanske blir det! Tänk om ;)

Jag kan passa på att göra inlägget längre ;)

Läste Amirs blogg och fick en jäkla lust att köpa den!
Fast den kostar en hundring inte så farligt, men tänk att den är flera år gammal.
Den borde sälja bra i alla fall :)

Okej vad ska jag kalla det här då?
"Film toppen" Haha! jag har så sämst humor på kvällen!
Men nu kommer filmer som MÅSTE beställas!




Jag vet inte om ni orkar längre men jag kan göra inlägget mycket längre men det är bläddra längre menar jag.
Det är en massa bilder bara.

Men när jag tänker efter så får ni vänta lite jag somnar strax, jag ska bara vänta på att emma kommer hem sen ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0