Sommar

Sommaren 2009 höjdpunkt för mej var ju den tiden som jag och Elina började vara  med Lotta och Emma.
Vi träffades någon gång under ett lov i vintras, vi var inte speciellt mycket med varandra men sen mot sommaren bestämde vi oss för att fixa en tjejkväll, tack vare den började vi umgås mer och mer.
Efter gången i Galtis så vile man ju bara tillbaka, men efter det så umgicks vi inte så mycket.
Jag tridde att vi skulle sluta prata och aldrig vara med varandra igen, och jag är glad att jag hade fel just då.
Vi kanske inte har varit med avarandra  så jätte mycket men det känns som att vi har varit med avarandra i flera år!
Jag älskar dom tre så himla mycket dom gjorde min sommar (sandra och cissi då också men) och jag skulle aldrig vilja byta ut den tiden med dom som jag har spenderat.
Tack för att ni finns tjejer..



cissi <3 elina <3 sandra <3 charlotta <3 emma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh älskar dig snuttan! den här sommarn blev Din och Min sommar! I början av sommar på alder och fotbolls matcherna, fan vad mysigt vi hade, då du alltid sov hos mig, och våra tjockamåndagar! Jag älsskar dig! Och denna sommar blev så jävla underbar!!!! <3 synd bara att vi aldrig har tid för varandra längre.. vi har inte vart med varandra själva sen lk, fan det måste årdnas upp igen!!! ;o loveu ;*

2009-08-23 @ 15:14:30
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: lotta

ni är underbara , tack för jag fick lära känna er !

2009-08-23 @ 17:24:44
Postat av: Emma!

aaw :')

Ni är superbra tjejer, jag är jätte glad att vi lärde känna varandra!

<3

2009-08-23 @ 22:04:21
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0