jag älskar dej så jävla mycket!!

Och du vet det, men ibland blir allt bara tramms.
Jag vet att jag är så jävla känslig, men fuck allt!
Jag är så himla less på livet, vill bara spola tillbaka tiden.

Men elina bokvist, vi tröstar vi gråter och vi tjaffsar.
Är det så här vi ska fortsätta så orkar jag inge mera!

Jag vill verkligen vara din vän.
För du är en underbar person, ifall du inte har fattat det tidigare så skulle jag aldrig kunna leva utan dej!
Du är som luften jag andas jag skulle aldrig kunna leva utan dej.
Till mej honey är du som en drog, man kan inte få nog av dej!
Alla beslut är svåra, men gillar man en person så mycket som jag gillar dej kan man inte bara släppa taget och gå vidare. Nej man måste ta mod till sig och fortsätta.
Därför tänker jag aldrig hata dej!
Nej, du är en underbar person och det har jag skrivit tidigare men jag kan skriva det 1000 gånnger om!
Och jag lovar att jag alltid kommer att finnas hära, till och med när du har bestämt dej att skaffa nya kompisar. Då
kommer jag alltid stå och ta emot dej om du känner dej dålig.
Och du vet att jag aldrig skulle kunna välja bort dej och det vet du!
Men om jag ska fortsätta skriva så här kommer ni att vara tvungna att läsa 9000 sidor.
För Elina Bokvist du är så underbar att man inte kan beskriva det.

Elina Bokvist du är min syster och det kommer du alltid att vara!
Och jag kommer aldrig förlåta den som sårar dej!

JAG ÄLSKAR DEJ!

Ifall du aldrig skulle förlåta mej skulle jag kunna gråta floder.
Jag skulle aldrig gå utanför huset, jag skulle inte ens komma till skolan





Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, gumman! så söt du är =)

i love you ;-*

2009-02-08 @ 21:20:30
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

baby<3

<3<3

2009-02-08 @ 21:47:03
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0