sånt som jag vill ha men som jag aldrig köper

Visst jag älskar att shoppa, speciellt när jag gör ett bra fynd.
Men det som jag verkligen hatar är att spendera pengar.

Allt som jag vill ha är t.ex sånt hära



Det flesta kommer från rean, men jag vet inte vad jag vill ha..
Vänta jag ska räkna ut vad allt kostar.
Fast jag har kollat på en bikini också, men den har jag ingen bild på.

Allt kostar 740 :- i fall det ska vara gämt.

Allt vill jag verkligen ha, men vad kan man säga.
Man kan inte köpa allt man kollar på.

Nu ska jag kanske spela Gh, och låta pappa ha datorn-
Jag ska köpa kläderna till hösten, då jag har sparat mer.
Och efter USA.

Hare bra!

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0