skoter och skooola,,

Tjosan i trosan! :)
Nu har jag vart ute lite med LillaMy och Emma.
Körde skoter ett tag men skotern bamade igen så då vände vi men sen körde vi igen.
För smarta pappa och LillaMy kom på att det vart is på rämmen!

Men i alla fall, idag så vare skola.
Inte så konstig, eller joh för min del jag har inte vart i skolan sen i tisdags.
Menmen, No, Fyhä, Lunch, Slöjd och matte.
På Non hade jag prov gick dock inte så bra fast bra med ett G i alla fall.

Hade på mej mina kläder idag som jag sa.
Och tack för kommentarerna! :)


Nu är LillaMy här.
Hon ska sova här också, och imorgon ska vi till 96:ornas sammandrag.
Sen ska vi till Sandra och kolla in valparna.

Men nu ska vi spela wii.


Min snygging! :) (visst ser ni att det är han i Peter Pan?)
´pussar`

Kommentarer
Postat av: lantz

han är min ::):):):<3

2009-02-06 @ 20:26:04
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0