vilse och borta i sitt egna rum?

Alltså, jag är dålig på att komma ihåg saker.
Just nu ligger jag på mitt golv och försöker att komma ihåg fredagen som var för.. Vad blir der...? 10 dagar sedan.
Det är jätte svårt jag kommer inte ihåg och mitt busskor och mitt kreditkort borde ligga i jackan men icke..
Jag är arg, ledsen och besviken på en och samma gång!
Jag känner mej helt enkelt vilsen i mitt rum, jag kommer inte ihåg en enda grej.
Visst kreditkortet kan vara borta men busskortet  vill jag i alla fall ha.
Men det blir så attt jag och Elina ska gå på hål-timman och köpa ett nytt för jag kommer kanppast att hitta mitt gammla.
Och jag tror att jag och mamma ska fixa ett nytt kreditkort.
Jag är i alla fall jätte trött ska snart duscha och läsa min bok.
Fast först ska jag leta efter mina borttappapde grejjer, jag måtse bara komma ihåg.

Synd att inte Elina följde med mej hem då hade jag i alla fall vetat var den var.

Jag tror att jag slår på någon film nu och sen ska jag gå och lägga mej.
Jag HATAR att vara den som tappar bort grejjer, det får mej att känna mej..
Oansvarig och värdelös, vet att det är knäppt men så är det.
Så känner jag mej just nu..

hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0