damp! ;s

Jag får damp!..

.. damp på allt!
.. damp på mina kläder!
.. damp på tv:n som är det tråkigaste!

Jag är negativ jag vet. Men alla mina kläder som jag köpte idag är över hela sängen -.-'
Det ligger påsar, en sko kartong skor leggings kläder och en massa jag är så less.

Jag har inte ens ett rent kudd lakan, för dom andra är för småa för min stora kudde så jag måste ha en speciellt fodral.
OMG jag kommer snart att rycka av håret som dom gör på film.
Heh.. skoja bara, ironi blandat med kvälls humor och trötthet.
Okej, nu ska jag sluta babla.

Imorgon (okej, idag) så ska jag vara med My, var en bra tag sen sist :)
Jag kan inte skriva vad vi ska göra, men det gör jag imorgon.
Hoppas att min statestik blir högre och folk börjar förstå att jag har börjat skriva igen.
Ikväll ska jag nog uppdatera lite på Pixbox, menmen.

Nu ska jag se klart film.

Skit bra film! Har redan sett den tre gånger ikväll, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0