Ge mej!

                      






Jag vill verkligen stor shoppa nu! :(
Men det här kostar typ 2000 kr, menmen. Jag får vell köpa sakerna en åt gången.
Hoppas att jag får mycket pengar innan USA.
Bara att det blir en bra resa i alla fall, mamma och pappa vet fortfarande inte hur länge vi ska vara där men kanske 2 veckor i alla fall, förut var det bestämt 3 men dom sa att dom kunde inte få ledigt så länge.
Men i alla fall..

Nu sitter jag och ser j-t-m-d (john tucker must die)
Sen kommer jag att nöta gamla filmer som Greas och Hairspray.
Jag måste verkligen få tag i filmer, suck -.-

Visst är man lyckat att man får en fläskläpp när man sitter vid datan?
Jo jag låg ner med datorn sen så typ släppte jag taget och jag försökte resa mej upp samtidigt så det bara small och jag var rädd att jag hade slagit ut tänderna eller något men det kom bara blod och nu är det aldeles svullet, great!
Så till alla trötta blondiner ligg INTE ner med datorn.

Nu ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0