det bränner i benen..

igår orkade jag inte skriva var helt upptagen i att göra annat som t.ex. städa plugga osvosv.

idag kommer det något nytt, inge skola.
bara gågågågågågå! 1,3 mil har vi gått idag.
vart roligt och tråkigt på en och samma gång, för det var så kallt ute.
jag trodde att det skulle blir varmare så jag tog på mej en vanlig regn jacka(?)
så vi gick från sävast in till stan.
när vi kom tillbaka från skolan kände jag bara hur benen gjorde ont.
så vi vilade ett tag sen gick vi in till stan och åt.
jag tänker aldrig, aldrig äta pytt i panna, usch och fy och blä!

nu sitter jag här, ska strax städa och så.
sen ska jag till mormor, ska fixa en mössa åt henne också.
och sen ska jag på träning.

jag hör av mej senare ifall jag får lite mer tid över.
men nu finns det et rum att rensa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0