Sovmorgon

idag  har  jag  sovmorgon.
ganska  tråkigt  för  jag kom  just  på  att  det  var  det  så  jag  steg  upp  as  tidigt.
suck!

tiden  går  för  långsaaaaaamt...

och  jag  orkar  inte  ta  den  tidiga  bussen.

men  i  alla  fall

idag  har  jag  handbolls  träning.
fast  först  måste  jag  ju  vara  i  skolan.

mer  vet  jag  inte.

men  nu  lägger  jag  in ett  par  bilder



HAHAH  vi  såg  helt  jävla  säär  ut  igår.

jag  garvar  typ  fortfarande!

och  en  bild  från  idag;


haha,  garvar  fan  åt  den  också!

men  nu  är  uppdateringen  klar  för  i  morse.

se you later!

Kommentarer
Postat av: lajjjjsan you know HAHAHAHA OMG JAG E GAY -.-'

HAHA, fiiiiiina vi var jag ser ut som ngn jävla hippie/kines ;o hahah du var ju ändå fin din afro afrikan XD <3

2009-03-31 @ 19:27:54
URL: http://lisakamlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0