sovmorgon

jag har 40 minuter till innan bussen går.
fast jag har varit vaken ända sen kl sju ungefär.
igår fick jag veta att jag inte vart uttagen till UDM men thats life.
jag vill ju också sen när alla spelar så jag ska ju dit i alla fall.
och jag får skylla mej själv också för jag har ju inta vart på lika många träningar som alla andra.
och jag var ju inte heller med förra året, menmen jag har ju vart sjuk ganska mycket också har jag typ aldrig vart på nån söndag, men jag är då inte besviken.

jag bestälde kläderna igår.
och sadface på H&M säger jag bara.
dom hade varken sjalen eller armbandet.
så då vart jag lite besviken, osv.
men allt gick på 739:- för att jag tog också bort skorna och dom gråa shortsen.
meen jag bytte ut dom mot ett par jeans shorts.
så like I care.

 veckans dåligaste dag.
here i come.

nu ska jag kolla på H&M och se ifall dom finns, hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0