tid att skriva..

Glömde att berätta att jag har varit i Galtis dom senaste 4 dagarna.
Så det är därför jag inte har skrivit.

I galtis var det värsta bra skid åkning, inte mycket puder och så där.
Men jag vurpade bara 2 gånger.
Asså riktigt stort, hehe. Jag såg lite dum ut tror jag för första vurpan så flög jag in i ett träd och studsade efter det rakt ner i snön med huvet före.
Andra vurpan så vara så att jag skulle bromsa, men mina skidor har vart jätte konstiga nu dom senaste dagarna.
Så bom sa det bara och jag låg på backen efter att ha gjort en volt i luften i full fart.
Jag vet inte om det gills när jag kom i ett hopp i full fart (alla vurpor/krasher har vart i skogen) flög jag sen kom ett till hopp så landade jag på det, haha. Jag är lite klantig.

I Galtis var Amanda Linblom redan där, fast vi var inte med henne då men..
Sen på fredagen kom Emma Wiberg och Charlotta Boman dit.
Och Galtis resan blev mycket roligare.
Vi har varit ute mesta av alla.
Så jag, Elina, Amanda, Charlotta och Emma har umgåtts på kvällarna osv.
Så då har vi åkt pulka, snackat och spelat kort.
Jätte roligt bara det att det är surt att vara hemma igen..
Har inga bilder att visa Amanda har dom flesta tror jag, hehe.
Glömde jag att berätta att jag var där med Elina? Nu vet ni det i alla fall.
Sista kvällen då vi skulle gå hem försökte jag och Emma göra om Tre pepparkaks gubbar visan.
Fast det gick inte så bra sen nu idag märkte jag att hon hade srkvit lite.

- Tjalllala :] vi komma, vi komma från blondernas land. PÅ vägen vi vandra tillsammans hand i hand. Elina och Lotta vilämnat i vårt kök, de ville inte följa och köpa lite lök. / wwwwiberg

Hahha, vist vart den lite bra!

Nu ska jag gå och strax sova.

Men ni får hare!

´pussar`

Kommentarer
Postat av: emma :D

HAHAHAH, jag tyckte den var bra :) men ser nu att jag har en del felstavning x) haha :)

2009-03-10 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0