28 +

Tjena mittbena!

Idag har det inte hänt så mycket.
Elina var sjuk idag, krya på dej gumman! <3
Imorse cyklade jag till Lisa där hon och Lina var sen for vi vidare til Sandra och hämtade upp henne.
Så idag i cyklde jag till skolan.
Jag tror inte att jag kommer att göra det mer i veckan kanske.
Eftersom att det kommer kanske att regna eller nått! ;o

Senare ska jag på fotbolls träning.
Jag behöver verkligen träna, jag har fått sämre kondis ;s

Just nu sitter jag bara i mitt rum.
Orkar inte gå ut i solen även fast det är 28 +
För jag har jätte ont i mitt huvud och jag kännder mej lite grillad haha!

Så jag kanske ska börja städa nu sen ska jag äta vid typ fem eller nått.
Sen är träningen kl 18.30 :)

Men nu ska jag börja.

Tjarååw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0