mobil

Pappa for iväg nyss och ska hämta min mobil.
Alltså ändligen så ska jag få min mobil jag har väntat i 2 månader om inte mer?
Så om typ en 45 min så får jag min mobil.

Idag har det vart en super seg dag.
För det första så försov jag mej imorse och hade 15 min på mej.
Så jag åkte till skolan fast jag mådde så illa att jag bara ville spy.
Påväg till skolan så var det motvind och det vart svårare att cykla då.
Så vi kom försent.
Sen har hela skoldagen vart så.
Eller jag mådde så illa så efter näst sista lektionen åkte jag hem.

Idag har jag träning, fotboll har faktiskt blivit roligare sen jag bytte till 96:ornas lag.
Dom är faktisk jätte duktiga, och till er som tycker att det är konstigt och roligt.
Så är det inte det dom har faktiskt jätte bra träningar och dom som tror att dom är sämre bara för att dom är ett år yngre så har ni då fel.

Men nu ska jag dra.
Träningen börjar kl 17.15 så jag ska börja fixa allt.

Pusstja0


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN VI SKULLE JU STARTA EGET FÖRETAG :D



elr så ska jag dra till USA och bli miljonär (a) <3

2009-05-12 @ 15:41:38
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0