tänk efter




 

Det här har jag kollat på, på H&M jag ska köpa det här.
Resten får bli en annan gång.
Jag är redan skylldig mamma 455 kr
Fast Lisa Lina och Sandra är skylldig mej pengar.
Typ 350 kr tilsammans.
Och allt detta går på; 926 :-
Det vart ganska mycket.
Fast dom två linnena (det svarta med blommorna och det vita) dom ska jag köpa.
Och shortsen. Och kanske skorna, men jag vet inte jag vil i alla fall köpa dom.
Och halsbandet tycker jag jätte mycket om så det vill jag också köpa.
Men bikinin ska jag nog inte köpa eller överdelen är vell okej.
För jag har ju redan köpt två stycken tidigare.

Nu ska jag nog börja fixa mej.
Senare måste jag följa med på Emmas match.
Orkar jag?..
Nee, jag tror inte det jag ligger heldre hemma och sover.

Jag har fixat en ny header men min dator suger så jag kan inte fixa in färgen och det.

Men ses sen alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0