tvn!

Alltså tv:n är typ min bästa vän just nu! :o

Träningen gick INTE bra!
Det är en katastrof, det brukar gå bra.
Men asså jag har super dålig kondis.
Jag ska försöka att börja springa nu när det börjar att bli varmt.
Bra worka worka worka!
Också vill jag ha en platt mage, så jag kommer typ (förlåt för att jag är så gay) att göra sitt ups varje morgon och kväll.
Typ 20 st eller något. Men problemet är att jag aldrig kommer att komma ihåg det.

Jag har kollat på thats amore.
Kommer typ att se det varje kväll jag är trotts allt en nötare.

Någon annan som brukar se det?
Ikväll var det första avsnittet, men asså den har ju gått tidigare.
Men då såg jag knappt något avsnitt.

Nu ska jag gå kudden vart så mjuk.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0