plugg

har inte kunnat skriva så mycket har så mycket att plugga och skriva in i skallen.
Åkte inte på träningen idag, mår inte så himla dåligt längre faktiskt men jag tyckte bara inte att det var riktigt så bra att jag tränade.
Så jag är hemma och försöker att komma långt fram efftersom att ag far om3 dagar!
Wie, bort från Boden äntligen har inte varit utomlands på många månader!
Ska också försöka att bli bättre på att blogga när jag är borta.
Ska ladda upp bilder också med mammas dator sen ska jag lägga upp dom på bloggen.
Så då ska ni få mycket att läsa och jag ska inte försöka att uttråka er längre!
Kanske laddar upp lite bilder ikväll om jag har lust.

Imorgon och på torsdag ska jag vara med Cissi yey har saknat min lilla mupp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0