.


Ska dra till världens bäst empix på ett tag och hyra film med henne osv! Mysiiigt!

Idag har jag verkligen varit lat! Fy skäms på mig! Har gått i pyamas tills nyss och sovit till halv två! Men skönt var det. Om mamma och pappa inte hade varit hemma hade jag nog kunnat sova till fem. Fast det kanske inte hade varit så smart, pappa tycker att det är dags för mig att vända på dygnet. För jag sover till ett nästan varje dag.... Äh det tar jag tag i någon annan gång!
Var träningsmatch igår mot p97 tror jag att de var. Haha! Gick verkligen super duper dåligt! Små killarna är verkligen duktiga, och jag skämde ut mig ett fåtal gånger, typ min nästanramling var ju sådär små sexig! Har ju inte spelat innebandy på ett litet tag, eller jag har haft stora mellanrum men det ska det bli ändring på nu! Ska räna stenhårt för paradiscupen är ju snart!
Men nu ska jag inte tråka ut er med mina bibel långa texter!
Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0