Alla mina ord har tagit slut

Haha!
Jag är bra på att blogga kan jag då säga er!
Fast nu passar jag faktiskt på att blogga nu när jag ändå är sjuk.
Det tycker jag låter smart i alla fall.

Idag har det då inte hänt mycket, har bara kollar tv städat lite och smsat med folk.

Tror faktiskt att jag måste öppna so-boken och matten med.
Det suger att tänka på verkligheten utanför mitt hus.

Jag är något sjuk just nu, hatar då min hals och mitt huvud!
Mamma skulle fixa nå halstabletter idag i alla fall så att jag slipper det.
Inte så halsfluss i alla fall kan jag ju berätta.
Det är så bättre att det inte är det!

Har kollat på skor medans jag var hemma igår.




Jag älskar typ gult och svart på sommaren, tycker att det är grymmt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0