H&M


Tjosan!

Snart dags att sova för min del, känner jag.
Somnar strax faktiskt.

Idag är det bara 2 dagar kvar tills min dator kommer!
Wiie! Vad roligt!

Har också kollat in en tröja på H&M, men den tog slut på en gång så nu har dom fyllt på och då var jag tvungen att beställa hem den!

Otroligt söt!

Idag har jag varit med Cissi efter skolan.
Vi har sprungit, och på fredag eller på lördag ska vi träna armarna och kanske springa.
Om mina knän känns bättre.

Imorgon är det handbolls träning, sen i helgen är det sammandrag.
Kommer inte gå så bra för min del, har inte riktigt kommit igång nu 2010.
Men det blir bättre senare.

Jag ska också skaffa mej en kamera.
Känner att det är bildbrist, ska också fixa min dator så att det funkar att ladda ner bilder från min mobil.
Menmen

Nu ska jag plugga lite tyska.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0