singing my life with his words

Tjosan!

Har faktiskt inte vart på blogg humör.
Men men, liver går ju inte precis under för att jag inte skriver några meningar per dag.
Jag är i alla fall hemma nu, sov hos Cissi igår.
Firade också hennes super söta lillasyster innan vi for till henne.

Har varit i Kåbdalis från måndag till tisdag.
Har åkt snowboard, yeeah!
Ni tror inte att jag är lite kung! *host*
Haha!
Nu har jag blåmärken över hela benen efter snowboard och mycket skoter.

Innan jag for till Kåbban så beställde mamma en ny dator åt mej som kommer den 25 jan.
Ganska lång tid men jag får väl försöka att få tiden att gå snabbt!

Nu ska jag nog prata lite med Cissi och kolla hur jag ska göra ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0