HOT LIKE MEXICO


Ser ut som att jag är brunett.
Det är tyå exakt den där hårfärgen jag vill ha.
Men vi får väl se hur det blir med det.

Igår for jag till Emma någongång vid sju-halv åtta.
Gick bara in igenom dörren sen gick vi ut.
For runt på stan osv, sedan mötte vi upp härligt folk som vi spenderade kvällen med.
Underbara människor är ni!
Sen for vi in efter tolv någon gång, sen somnade jag vid fem.
Haha jaa, jag kunde inte sluta skratta, och det var helt utan anledning.
Emma somnade vid fyra och cissi vid två-tre.

Nu sitter jag bara i mitt rum.
Har ingen aning vad jag ska göra ikväll.
Kanske bara sitter hemma hela kvällen och myser, hmm...
Om inte så blir det väl Cissi eller något.

Nu måste jag dra mig ut i solen, annars är jag ju knäpp!

Kommentarer
Postat av: cissi

hmmm, överdriv inte med min sovtid där, jag somnade 3...

2010-07-24 @ 17:03:16
URL: http://cisssin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0